Drake, kanadyjski raper przeszedł do historii streamingu. Jako pierwszy przekroczył granicę 50 miliardów odtworzeń na Spotify. Z tej okazji otrzymał niezwykły prezent od platformy.
Spotify w 2022 roku został głównym sponsorem jednego z największych klubów w historii piłki nożnej, czyli FC Barcelona. W ramach umowy pomiędzy tymi światowymi markami doszło między innymi do zmiany nazwy stadionu z Camp Nou na Spotify Camp Nou. Jednakże to nie koniec zmian, jakie się jeszcze pojawią.
Zobacz również: Gabriels – Angels – Queens, Part I – recenzja płyty
Przekonał się o tym Drake. Raper utożsamiany z NBA i koszykówką w najbliższy weekend przejdzie do historii promocji piłki nożnej. Spotify na mocy zawartej umowy wprowadzi jednorazowo małą zmianę na trykotach klubu piłkarskiego. Miejsce platformy muzycznej na koszulkach zajmie logo OVO Sounds, czyli wytwórni płytowej założonej przez Drake’a.
Zobacz również: Paula Roma – Cholerne pragnienie – recenzja płyty
Całe przedsięwzięcie robi dodatkowe wrażenie też z wybranego na to terminu. Historyczna zmiana została zaplanowana na ElClásico, czyli mecz pomiędzy największymi klubami hiszpańskimi: FC Barceloną oraz Realem Madryt. Wszystkie starcia pomiędzy tymi klubami są oglądane i bacznie obserwowane przez kibiców na całym świecie. Można się spodziewać, że Drake dzięki tej akcji pokona kolejny rekord platformy, a koszulki meczowe z tej okazji będą popularne nie tylko wśród kibiców, ale również wśród fanów artysty. Dodatkowym smaczkiem dla polskich fanów artysty będzie fakt, że w tej koszulce wyjdzie nie kto inny jak Robert Lewandowski.