Alone in the Dark – kulisy powstawania potworów na nowym zwiastunie gry

Twórcy Alone in the Dark postanowili zdradzić, w jaki sposób powstały maszkary występujące w ich grze.

W najnowszym materiale promocyjnym Guy Davis, designer potworów w Alone in the Dark, krótko opowiada o swoich kreacjach. W trakcie jego wypowiedzi, oprócz poznania kilku zakulisowych ciekawostek, możemy także zobaczyć na ekranie urywki z gameplayu oraz lokacje czekające na nas w nadchodzącej produkcji. Omawiany filmik znajdziecie na końcu tego wpisu.

Zobacz również: Blasphemous 2 – recenzja gry. Odpuść nam grzechy

Wujek Emily Hartwood zaginął głęboko na południu w latach 20. XX wieku. Wraz z prywatnym detektywem Edwardem Carnbym, Emily wyrusza w podróż do dworu Derceto, domu dla umysłowo chorych, gdzie ukrywa się coś nieokreślonego. Spotkasz tam dziwnych mieszkańców, koszmarne krainy, niebezpieczne potwory i ostatecznie odkryjesz spisek rodzącego się zła. Gdzieś pomiędzy rzeczywistością, tajemnicą i szaleństwem czeka na ciebie przygoda, która zakwestionuje twoje dotychczasowe przekonania. Komu możesz zaufać, w co uwierzysz i co zrobisz dalej?

Alone in the Dark ukaże się 16 stycznia 2024 roku. Zagrać weń będzie można na PlayStation 5, Xboxach Series X i S oraz pecetach.


INSTAGRAM
https://www.instagram.com/popkulturowcy.pl/

Źródło: YouTube/IGN, Steam
Grafika główna: materiały promocyjne (THQ Nordic)

Patrycja Grylicka

Fanka Far Cry 5 oraz książek Stephena Kinga. Zna się na wszystkim po trochu i na niczym konkretnie, ale robi, co może, żeby w końcu to zmienić i się trochę ustatkować.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze