Ubisoft opublikował oficjalne wymagania sprzętowe gry Avatar: Frontiers of Pandora. To kolejny tytuł w ostatnim czasie, przy którym zalecane jest skorzystanie z technik skalowania rozdzielczości.
Minimalne wymagania zakładają grę w skalowanej rozdzielczości Full HD w niskich ustawieniach graficznych oraz w 30 klatkach na sekundę. Do tego potrzebna będzie karta graficzna AMD Radeon RX 5700, NVIDIA GeForce GTX 1070 lub Intel ARC A750. Granie w wysokich detalach i w 60 klatkach na sekundę wymaga posiadania kart: Radeon RX 6700 XT lub GeForce RTX 3060 Ti. Do gry w 1440p twórcy rekomendują posiadanie Radeona RX 6800 XT lub GeForce’a RTX 3080 w wersji z 10 GB. Do skalowanej rozdzielczości 4K zalecany jest Radeon RX 7900 XTX oraz GeForce RTX 4080. Gra ma również całkiem solidne wymagania co do procesorów, gdzie dominują układy AMD Zen 3 oraz Intel Core 11. generacji i wzwyż.
Zobacz również: Assassin’s Creed Mirage – recenzja gry. Tysiące twarzy, setki miraży

Pojawiły się również pierwsze wrażenia od recenzentów, którzy uzyskali wczesny dostęp do gry. Z plusów wspominają o wykreowanym świecie przedstawionym, jak również jego zapełnieniu aktywnościami w stylu serii Far Cry i Assassin’s Creed. Niestety wersja przedpremierowa nie uniknęła problemów z optymalizacją.
W Avatar: Frontiers of Pandora będziemy mogli zagrać jako członek plemienia Na’vi. Będziemy uczyć się odnowić więź z rodzimym otoczeniem, jednocześnie próbując uporać się z militarną korporacją RDA. Premiera gry zaplanowana jest na 7 grudnia tego roku, natomiast pre-order gry można złożyć na stronie Ubisoftu.
Źródło obrazka głównego: Ubisoft News