Frostpunk 2 opóźniony

Twórcy gry wyjaśniają tę decyzję w wiadomości opublikowanej na Steamie.

Tak jak gracze będą musieli podejmować trudne decyzje podczas zarządzania miastem w Frostpunk 2, tak twórcy gry musieli również takową podjąć. Zdecydowali się opóźnić premierę do 20 września. Przesunięcie gry umożliwi zespołowi dostarczenie na rynek produkcji najwyższej jakości.

Zobacz również: The Thaumaturge – recenzja gry. Gotta catch’em all

Oto fragment wpisu na Steam autorstwa Design Directora Jakuba Stokalskiego i Art Directora Łukasza Juszczyka:

Na podstawie ankiet otrzymanych po zagraniu w betę, średnia ocen, jaką nam wystawiliście, wyniosła 8 na 10. Jesteśmy za to bardzo wdzięczni! Jednocześnie beta była tylko niewielkim wycinkiem wciąż rozwijanej gry. Była to dla nas doskonała okazja, aby posłuchać, co już graczom podoba, a co jeszcze wymaga pracy”.
Dalej czytamy: „Wszystko to pozwoliło nam lepiej ustalić priorytety w kwestii listy rzeczy, które planowaliśmy dodać do gry przed premierą. Jednocześnie zdaliśmy sobie sprawę, że aby zrobić to dobrze – i oddać w ręce graczy produkcję najwyższej jakości – potrzebujemy więcej czasu na dokończenie prac nad Frostpunkiem 2. Dlatego podjęliśmy trudną decyzję o przesunięciu premiery na 20 września 2024 roku.

Zakres prac obejmuje nowe mechaniki gry, obszerne ulepszenia w UI i UX, funkcję o którą gracze pytali najczęściej, a którą zespół deweloperów nazywa Zoom Stories, i wiele więcej. Szczegóły można znaleźć w pełnej wersji oświadczenia.

Łukasz Biechoński

Nie straszny mu żaden zakątek popkultury. Ceni sobie tak samo teatralne musicale i opery jak kino splatter czy chorwackie sci-fi. Wierzy, że to nie budżet czyni dzieło, lecz artysta i jego wizja. Tabu dla niego nie istnieje tak długo, jak obie strony czują się w dyskusji komfortowo.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze