Halo Infinite na długiej rozgrywce z dwóch trybów sieciowych

Halo Infinite swym pierwszym zwiastunem nie zaliczyło najlepszego przyjęcia.

Im bliżej premiery jednak, tym gra wygląda co raz lepiej, a hype rośnie wraz z kolejnymi gameplayami. Nowe materiały od redakcji IGN ukazują rozgrywkę z dwóch trybów multiplayer najnowszego Halo – Odball oraz Strongholds. Pierwszy to taki capture the flag, tylko że zamiast flagi, gracze muszą znaleźć czaszkę. Drugi natomiast polega na zdobyciu trzech różnych punktów na mapie. Halo Infinite zadebiutuje 8 grudnia tego roku.

Zobacz również: Metroid Dread – recenzja gry. Protoplasta metroidvanii powraca

Krzysztof Wdowik

Nie lubi (albo nie umie) mówić zbyt poważnie i zawile o popkulturze. Nie lubi też kierunku, w którym poszedł Hollywood i branża gamingowa. A już na pewno nie lubi pisać o sobie w trzeciej osobie. W ogóle to on mało co lubi.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze