Konkurs filmowy z Head & Shoulders!

Head & Shoulders startuje z konkursem filmowym #BoNieMam, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości 20 000 PLN. By wziąć udział w konkursie, wystarczy nagrać film inspirowany reklamą z Marcinem Prokopem używając kultowej frazy „– Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież” – „Bo nie mam” i opublikować go na mediach społecznościowych.

Na pewno widzieliście kampanię reklamową Head & Shoulders z Marcinem Prokopem wcielającym się w rewolwerowca skrępowanego przez bandytów czy występującego w roli oskarżonego. Bohaterowie spotów są zaskoczeni, widząc należącą do Marcina butelkę z szamponem Head & Shoulders. „Nie wiedziałam, że masz łupież” – mówią, na co prezenter odpowiada „Bo nie mam”, jasno sugerując, że właśnie regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje brak tego problemu oraz piękny i zdrowy wygląd jego włosów.

Zobacz również: Dziwny świat – recenzja filmu. Książęta Disneya

Teraz marka Head & Shoulders postanowiła wesprzeć utalentowanych twórców wideo poprzez konkurs #BoNieMam, którego formuła inspirowana jest spotami reklamowymi z Prokopem.  Konkurs #BoNieMam skierowany jest do wszystkich pełnoletnich twórców wideo, którzy podejmą wyzwanie i stworzą ciekawy film inspirowany reklamami z Marcinem Prokopem.

Aby wziąć udział w konkursie, należy:

  1. Nagrać 10-sekundowe wideo (format 9:16, orientacja pionowa) przedstawiające zabawną sytuację zawierającą dialog:

– Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież!*

– Bo nie mam.

  1. Pokazać na nagraniu szampon Head & Shoulders Classic Clean.
  2. Zamieścić nagrany film na publicznym koncie w mediach społecznościowych, używając hasztagów #BoNieMam oraz #HeadAndShoulders.
  3. Wypełnić i przesłać formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj.

Zobacz również: Rozczarowana – recenzja filmu. Tytuł mówi sam za siebie

Nagrodą główną jest profesjonalny sprzęt filmowy o wartości 10 000 PLN. Przewidziano również dwa wyróżnienia – profesjonalny sprzęt filmowy o wartości 5 000 PLN. Konkurs odbywa się w mediach społecznościowych, takich jak: Instagram, TikTok, Youtube, Facebook. Konkurs trwa od 17 listopada do 31 grudnia 2022 roku do godz. 23:59. Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową konkursu. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

Krzysztof Wdowik

Nie lubi (albo nie umie) mówić zbyt poważnie i zawile o popkulturze. Nie lubi też kierunku, w którym poszedł Hollywood i branża gamingowa. A już na pewno nie lubi pisać o sobie w trzeciej osobie. W ogóle to on mało co lubi.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze