Insomniac Games podzieliło się nowym screenem z gry, a twórcy opowiedzieli o procesie tworzenia Venoma.
W nadchodzącej grze Spider-Man 2 to właśnie Venom będzie głównym antagonistą. Na San Diego Comic-Con ma się odbyć specjalny panel poświęcony tej postaci, jednak nie będzie transmitowany na żywo. Na pocieszenie kilka osób zaangażowanych w projekt opowiedziało, jak wyglądało tworzenie Venoma.
Zobacz również: Avengers. Fantastyczna Czwórka – Empireum – recenzja komiksu
Pierwszym wyzwaniem był wybór odpowiedniego aktora. Obawy miał sam Bryan Intihar, który zdawał sobie sprawę z oczekiwań fanów. Ostatecznie był zadowolony z obsadzenia w tej roli Tony’ego Todda, który potrafił pokazać to, na czym zależało twórcom: poczucie siły, strachu i przytłoczenia. Intihar zaznaczył, że będzie to antagonista zupełnie odmienny od Doktora Octopusa. Swoimi przemyśleniami podzieliła się również starsza dyrektorka artystczna Jacinda Chew, która zwróciła uwagę na to, że Venom będzie anty-Spider-Manem. Z kolei starszy reżyser narracji Jon Paquette opowiedział, że w grze powrócą trudne decyzje i poświęcenie tak charakterystyczne dla tej postaci. Dodatkowo gracze będą musieli zmierzyć się z rzeczywistością, w której ciemność przejmuje kontrolę.
A new image of VENOM in Marvel's Spider-Man 2 from Entertainment Weekly. pic.twitter.com/wcFRgsIZtR
— The Game Awards (@thegameawards) July 19, 2023
Źródło obrazka głównego: fot. kadr ze zwiastunu gry Spider-Man 2


