Znamy wszystkie tryby graficzne Ghostwire: Tokyo na PS5

W tym roku zapowiedziano premiery wielu gier, które zdołały porwać nas sobą już samym zwiastunem. Jedną z takich gier jest nadchodząca produkcja Ghostwire: Tokyo od studia Tango Gameworks.

Do premiery gry pozostało już niewiele czasu, co twórcy gry wykorzystują, aby podsycić zainteresowanie swoim nowym tytułem. Developerzy dla posiadaczy nowej generacji konsol Sony przygotowali sześć unikalnych opcji graficznych. Poniżej znajdziecie listę wszystkich trybów razem z opisami.

Zobacz również: Sandman, tom 3: Kraina Snów – recenzja komiksu. Mieszanka abstrakcji

  • Quality Mode – rozgrywka w rozdzielczości 4K i 30 klatkach na sekundę, a także z włączonym ray tracingiem i trybem renderowania o wysokiej wierności.
  • Performance Mode – gra w 60 FPS, ale w niższej rozdzielczości i bez ray tracingu.
  • High Frame-Rate Quality Mode – 4K i aktywnym ray tracingiem, ale odblokowana liczba klatek na sekundę. Według twórców gra wtedy osiąganie od 30 do 50 FPS.
  • High Frame-Rate Performance Mode – niższa rozdzielczość i brak ray tracingu, ale ze zniesionym ograniczeniem liczby klatek. Będzie się to przekładać na płynność powyżej 60 FPS.
  • High Frame-Rate Quality Mode z V-Sync – tryb podobny do trzeciego wariantu, ale z włączonym V-Sync. Czyli rozwiązaniem ograniczającym zjawisko „szarpania” ekranu.
  • High Frame-Rate Performance Mode z V-Sync – jak wyżej, tylko dotycząca czwartej z wymienionych opcji.

Jak twierdzą twórcy, tak duży wybór jest spowodowany jest wyjątkowym potencjałem, jakim cechuje się konsola Sony. Premiera Ghostwire: Tokyo odbędzie się 25 marca 2022 na PS5 i PC. Natomiast rok później pojawi się na konsolach Xbox ze względu na czasową ekskluzywność.

Piotr Płażewski

Powiedz mi co lubisz, a ja Ci powiem czemu nie masz gustu.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze