Dead Island 2 na brutalnym wideo z rozgrywki. Twórcy przedstawiają FLESH system

Dead Island 2 – trochę przyszło nam czekać na ten tytuł, ale czeka na nas iście mięsisty tytuł!

Twórcy długo wyczekiwanego Dead Island 2 wypuścili nowy filmik z rozgrywki. Opowiadają w nim o autorskim FLESH SYSTEM. Jest to nowy system, który został wprowadzony do gry na dość wczesnym etapie jej tworzenia przez Dambuster Studios. Niedawno Game Informer rozmawiał ze starszym programistą renderingu i technicznym dyrektorem artystycznym na temat systemu FLESH.

Zobacz również: Najlepsze filmy o zombie

Duet ujawnił, że gra potrzebowała gore i wizualnie przyjemnej walki. W końcu walczysz z hordą nieumarłych! Zbudowano więc system FLESH, który pozwala graczom na cięcie lub przebijanie się przez różne obszary ciała wroga. Gracze ciachają zombiaki, przebijając się przez skórę, tłuszcz, mięśnie i organy. Ten system zaoszczędził deweloperom sporo czasu, ponieważ oznaczał, że nie musieli modelować różnych ran dla zombie.

Ważnym elementem tego systemu jest broń. W zależności od tego, jakiej broni używasz, uzyskasz bardziej realistyczną ranę. Na przykład, mówi się, że ostrze pozwoli graczom zobaczyć więcej ran ciętych oraz rozdzierających ciało. Z kolei bardziej tępa broń sprawi, że rany będą wyglądały inaczej. Ciekawie będzie zobaczyć, jak bardzo zróżnicowany okaże się system FLESH, gdy gracze będą mogli dostać grę w swoje ręce.

Zobacz również: The Last of Us – recenzja pierwszego odcinka

Dead Island 2 to RPG akcji z perspektywy pierwszej osoby osadzone w wyjątkowej scenerii: piekielnej, a jednak stylowej i tętniącej życiem, przesiąkniętej krwią wizji Los Angeles, nazwanego pieszczotliwie HELL-A. Powracają unikalna formuła serii, czarny humor i niezwykłe sposoby mordowania zombie, z pełnym rozmachem i charyzmą, jakich można oczekiwać od Dead Island. Obecnie Dead Island 2 ma mieć premierę 28 kwietnia 2023 roku. Gra będzie dostępna na platformy PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S.

Krzysztof Wdowik

Nie lubi (albo nie umie) mówić zbyt poważnie i zawile o popkulturze. Nie lubi też kierunku, w którym poszedł Hollywood i branża gamingowa. A już na pewno nie lubi pisać o sobie w trzeciej osobie. W ogóle to on mało co lubi.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze