EA SPORTS UFC 5 zadebiutuje 27 października

Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) i UFC, najważniejsza na świecie organizacja mieszanych sztuk walki (MMA), wprowadzają na rynek grę EA SPORTS™ UFC® 5, która zadebiutuje już 27 października 2023 r. na konsolach PlayStation®5 i Xbox Series X|S. Po raz pierwszy stworzona na silniku Frostbite™ i wyposażona w zupełnie nowy system Real Impact, UFC 5 to definitywna gra MMA z realistyczną rozgrywką i grafiką zoptymalizowaną dla nowoczesnych konsol.

UFC 5 to najbardziej realistyczne doświadczenie MMA, do jakiego fani mają dostęp poza oktagonem. Ta gra jest niesamowitym i naprawdę przyszłościowym przeżyciem związanym z UFC.

– powiedział prezydent UFC, Dana White.

Debiut silnika Frostbite w serii wprowadza do gry EA SPORTS UFC większy realizm dzięki odświeżaniu w 60 klatkach na sekundę i symulacji rozgrywki. Israel Adesanya, mistrz wagi średniej UFC, zdobi okładkę edycji Deluxe UFC 5, natomiast mistrz wagi piórkowej UFC, Alexander Volkanovski, oraz była mistrzyni wagi muszej UFC, Valentina Shevchenko, pojawili się na okładce edycji Standard.

Zobacz również: Gord – recenzja gry. Od zera do słowiańskiego osadnika

Dodanie systemu Real Impact i uwzględnienie wielu uwag społeczności graczy sprawia, że UFC 5 to gra z pewnością przewyższająca poprzednie części. W grze doświadczyć można realistycznych obrażeń, które dokładnie odwzorowują postępujące pogorszenie się atrybutów zawodników w trakcie walki. Dodatkowo gracze poczuć będą mogli moc każdego ciosu dzięki ponad 64 000 możliwym kombinacjom uszkodzeń twarzy. Nowa fizyka płynów i systemy cząsteczkowe podnoszą poziom realizmu krwi i potu w słynnym oktagonie, tworząc niemal 1:1 reprezentację głównej walki na Pay-Per-View. Dodatkowo nowe narzędzie odpowiadające za animację twarzy wznosi podobieństwo zawodników na nowy poziom. Fotorealistyczne modele sportowców podkreślone jest zaawansowanym modelowaniem ciała i włosami opartymi na strukturze włókien.

UFC 5 oferuje intensywne i realistyczne doświadczenie walki, wykorzystując moc i technologię Frostbite. Nasz system Real Impact, który maksymalizuje potencjał generacyjnego skoku sprzętowego, poprawione oświetlenie, szczegółowe postacie, włosy oparte na strukturze włókien, system animacji twarzy – każdy ze wspomnianych aspektów został ulepszony. Nasza współpraca z UFC dostarcza niezrównane i autentyczne interaktywne doświadczenie MMA

– powiedział Nate McDonald, producent główny gry EA SPORTS UFC 5.

Zobacz również: Blasphemous 2 – recenzja gry. Odpuść nam grzechy

UFC 5 oddaje cały trud, pot i zaangażowanie, jakie są potrzebne, aby odnieść sukces w oktagonie. Zaufajcie mi, poziom wczucia, jaki EA SPORTS odtworzyło w tej grze, to ostateczne odwzorowanie tego sportu

– dodał Volkanovski.

Oprócz systemu Real Impact, zaawansowanych wizualizacji i urozmaiconej rozgrywki na silniku Frostbite, UFC 5 zawiera również:

  • Filmowe powtórki K.O.: Zaprezentują one zakończenia walki w spektakularny sposób, opierając się na wzmocnionej wizualizacji i emocjonującym podejściu. Momenty w spowolnionym tempie, z kinematycznymi kątami i oświetleniem, przypominają filmowe sceny, odtwarzając tym samym dramaturgię UFC.
  • Kontrole lekarskie i zatrzymania: Poważniejsze kontuzje skutkują wstrzymaniem walki przez sędziego w celu sprawdzenia stanu zdrowia zawodnika przez lekarza. Nieumiejętne dostosowanie się do rytmu walki i niedostateczna ochrona kontuzji skutkujące pogłębieniem obrażeń może prowadzić do zatrzymania walki przez lekarza. Wprowadza to nowe zmienne strategiczne, z którymi gracze muszą radzić sobie podczas wzmożonego stresu.
  • Nowe ciosy i reakcje na uderzenia: Nowe animacje uderzeń naśladują ciosy zawodników wagi ciężkiej, zawodowych kickbokserów – łącząc się z nowymi wariacjami ruchu dla ciosów na ziemi, ciosów łokciem, ataków obrotowych, ciosów w korpus i kopnięć w łydkę. Dodatkowo, animacje reakcji na ciosy i fizyka podczas gwałtownej walki mogą inicjować czyste trafienia – momenty, których gracze mogą doświadczyć dzięki niesamowitemu wczuciu w rozgrywkę.
  • Płynne poddania: Przebudowane poddania rozszerzają istniejący system walki w parterze o szybsze przejścia animacyjne i usunięcie mini-gier. Wspomaganie klinczu pomoże początkującym, podczas gdy weterani mogą eksplorować głębsze warstwy rozgrywki. Wszystko to zapewni płynniejszą, autentyczną walkę w parterze dla miłośników zapasów.
  • Tydzień Walki i Alter Ego: Start UFC 5 obejmuje zmodernizowaną usługę na żywo z funkcjami takimi jak Tydzień Walki i Wybory Walk, związane z realnymi wydarzeniami UFC. Alter Ego to natomiast zupełnie nowe wersje najlepszych zawodników, które oddają autentyczne momenty definiujące karierę i dostarczają alternatywne zdolności i wygląd.

Więcej informacji na temat UFC 5 będzie ujawnianych wkrótce. By być na bieżąco zachęcamy do subskrypcji kanału EA SPORTS UFC na YouTube oraz śledzenie kanałów społecznościowych EA SPORTS UFC na Twitterze, Instagramie i TikToku lub odwiedzenie oficjalnej strony internetowej.


ŚLEDŹ NAS NA IG
https://instagram.com/popkulturowcy.pl

Źródło obrazka wyróżniającego: materiały prasowe

Krystian Błazikowski

Cichy wielbiciel popkultury. Pisanie zawsze było cichym marzeniem, które mogę zacząć spełniać. Na co dzień wielki fan Marvela, fantasy oraz horroru. Całość miłości do filmu domyka kino azjatyckie.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze