Bohemia Interactive ogłasza pierwszą dużą aktualizację Air Units dla gry Silica, mariażu FPS-a i RTS-em, która pojawiła się we wczesnym dostępie w maju tego roku.
Obejmuje ona 9 nowych jednostek powietrznych zarówno dla frakcji ludzi, jak i obcych, we flagowym trybie strategicznym gry cechującym się w pełni zaimplementowaną sztuczną inteligencją oraz możliwością budowania odpowiednich obiektów dla jednostek powietrznych obu frakcji.
Jako że jest to pierwsza duża aktualizacja Silica w ramach wczesnego dostępu, jednostki powietrzne były jedną z najbardziej pożądanych funkcji przez stale rosnącą społeczność gry. Dzięki głosom oddanych fanów gry, Silica doczekała się również 15 mniejszych, regularnych aktualizacji, które kształtowały rozgrywkę zgodnie z potrzebami graczy. Obejmują one nową zawartość, ulepszenia wydajności i stabilności, dostrojenie mechaniki gry i balansu, zachowanie jednostek AI i wiele więcej.
Zobacz również: Synced – recenzja gry. Przyszłość = apokalipsa
Nadszedł czas, aby gracze mogli doświadczyć nowego stylu rozgrywki, który z pewnością zapewni więcej ekscytujących wrażeń na niebie Baltarusa.
Wraz z pojawieniem się jednostek powietrznych, zostaną przeprowadzone prace nad balansem gry, aby zapewnić płynną i zróżnicowaną rozgrywkę pomiędzy wszystkimi frakcjami. Następnie Dram skupi swoją uwagę na pozostałych funkcjach obiecanych społeczności, takich jak zróżnicowany arsenał pojazdów i broni dla drugiej ludzkiej frakcji zwanej Centauri, dalsze poprawki i implementacje sztucznej inteligencji, lokalizacje na większą liczbę języków i wiele więcej.
Obrazek wyróżniający: materiały prasowe