Szczegóły o Assassin’s Creed Red trafiły do sieci

Najnowszymi doniesieniami odnośnie nadchodzącej odsłony z flagowej serii Ubisoftu podzielił się Tom Henderson, dziennikarz piszący dla InsiderGaming. 

Do sieci trafiły kolejne szczegóły odnośnie Assassin’s Creed Red, który zadebiutuje najpewniej pod koniec roku. Zmiany względem poprzednich odsłon mają dotyczyć głównie walki i technikaliów w silniku gry. Z kolei rdzeń gameplayu ma tym razem bardziej przypominać serię Splinter Cell. Z najnowszych doniesień wynika, że Ubisoft zaoferuje fanom powiew świeżości, głównie dzięki rozbudowanym mechanikom skradania.

Zobacz również: Assassin’s Creed Mirage – recenzja gry. Tysiące twarzy, setki miraży

Wg doniesień, Assassin’s Creed Red będzie działać na zaktualizowanej wersji własnego silnika Ubisoftu, przemianowanego na Anvil Pipeline. Ta nowa iteracja silnika ma na celu usprawnienie procesu tworzenia przyszłych tytułów z serii. Kluczową cechą tej aktualizacji technologicznej jest wprowadzenie technologii ray tracing po raz pierwszy w serii. Ten dodatek obiecuje znaczną poprawę wierności wizualnej,  jednocześnie oferując bardziej realistyczne oświetlenie i cienie, wzbogacając ogólną estetykę i realizm rozległego świata gry.

Wycieki sugerują również rewolucję w podstawowych systemach rozgrywki, w tym animacji i dynamicznej pogody, oraz mechanik parkour. System walki ma czerpać bezpośrednią inspirację z Assassin’s Creed Valhalla, znanego z intensywnych starć, wliczając w to przemoc i drastyczne dekapitacje. Znaczące ulepszenia otrzyma również mechanika skradania. Gracze mogą spodziewać się nowych umiejętności, takich jak gaszenie pochodni, by skryć się w mroku oraz możliwość kucania, aby uniknąć wykrycia. Ponadto, prawdopodobnie wprowadzona zostanie mechanika poruszania się przy pomocy linki z hakiem, zainspirowana ciepło przyjętym Sekiro. Oczekuje się, że te nowe narzędzia umożliwią bardziej kreatywne podejścia do nawigacji po świecie i starć z wrogami.

Ubisoft na ten moment nie ustosunkował się do powyższych przecieków. Z kolei raporty finansowe firmy sugerują okno wydania dla Assassin’s Creed Red w nadchodzącym roku fiskalnym. Potwierdza to tym samym wcześniejsze plotki o potencjalnej premierze w listopadzie 2024 roku.


Źródło obrazka głównego: Ubisoft

Łukasz Biechoński

Nie straszny mu żaden zakątek popkultury. Ceni sobie tak samo teatralne musicale i opery jak kino splatter czy chorwackie sci-fi. Wierzy, że to nie budżet czyni dzieło, lecz artysta i jego wizja. Tabu dla niego nie istnieje tak długo, jak obie strony czują się w dyskusji komfortowo.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze