Tails of Iron 2 z premierą w lutym 2025 roku

Nowy zwiastun zaprezentowany na targach gamescom potwierdza, że mroźna kontynuacja gry Odd Bug Studio zadebiutuje w samym sercu zimy na PC i konsolach.

United Label potwierdziło podczas targów gamescom, że Tails of Iron 2: Whiskers of Winter – RPG akcji tworzone przez Odd Studio – ukaże się w lutym 2025 roku na PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5 i 4 oraz Nintendo Switch. W sequelu gracze wcielą się w Arlo – syna Strażnika Północy – w trakcie jego wędrówki przez surowe ziemie. Jego jedynym celem będzie pokonanie starożytnego zła bytującego na mroźnych pustkowiach.

Zobacz również: Princess Peach: Showtime! – recenzja gry. Księżniczka niejedną ma twarz

Osadzone w powojennych realiach konfliktu między Szczurem i Żabą, Tails of Iron 2: Whiskers of Winter rozwija fundamenty poprzedniej części. Do gry trafią zupełnie nowe potwory – gigantyczne bestie z Północy, a także ulepszony system walki, wzbogacony o szereg nowych funkcji. W sequelu powróci charakterystyczny surowy głos wielokrotnie nagradzanego aktora głosowego – Douga Cockle’a (Wiedźmin 3, Baldur’s Gate 3, Alan Wake 2), który po raz kolejny opowie historię przepełnionego chęcią zemsty Arlo.

Wersja demonstracyjna Tails of Iron 2: Whiskers of Winter jest dostępna przez cały czas trwania targów gamescom na stoisku Indie Arena w hali 10.2. Gracze mogą więc już teraz przygotować się na bezlitosne bitwy, które nadejdą w towarzystwie lutowych mrozów 2025 roku.

Zobacz również: Another Code: Recollection – recenzja gry. Przygodówki naprawdę są fajne – ale akurat nie ta

Najważniejsze cechy Tails of Iron 2: Whiskers of Winter:

  • Obszerna, przepełniona zemstą kampania – w Whiskers of Winter gracze staną do walki przeciwko nowym rodzajom bestii. Podczas podróży Arlo przemierzy sześć zróżnicowanych biomów dostępnych w ramach półotwartego świata, zamieszkiwanych przez nieznane dotąd stworzenia.
  • Ambitna walkaTails of Iron 2 rozwija charakterystyczny dla serii, wymagający system walki – oferuje ulepszoną mechanikę broni, w tym cztery efekty żywiołów (ognia, lodu, elektryczności i trucizny), nasycając szczurzy arsenał pełnią nowych możliwości.
  • Polowanie na potwory – aby przechylić szalę zwycięstwa przeciwko armii Mrocznoskrzydłych, Arlo będzie mógł wytropić i pokonać 15 gigantycznych bestii. Zabicie ich pozwoli zebrać cenne materiały, niezbędne do ulepszenia ekwipunku.
  • Ulepszony system budowania bazy – buduj i ulepszaj zniszczoną osadę Winter’s Edge. Rozwinięta baza otworzy dostęp do potężniejszych przedmiotów z kuźni, smaczniejszych posiłków z kuchni, większego wyboru pułapek w sklepie i innych!.
  • System dnia i nocy – Arlo będzie musiał stawić czoła różnym wrogom. Niektórzy z nich pojawiają się tylko za dnia lub w nocy. Kolejne rodzaje przeciwników ujawnią się w miarę pokonywania kolejnych potworów na drodze do szczurzej zemsty.


Źródło: komunikat prasowy (Better Gaming Agency)
Fot. główna: materiały prasowe (Better Gaming Agency)

Patrycja Grylicka

Fanka Far Cry 5 oraz książek Stephena Kinga. Zna się na wszystkim po trochu i na niczym konkretnie, ale robi, co może, żeby w końcu to zmienić i się trochę ustatkować.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze