Steel Hunters już we wczesnym dostępie

Czas oczekiwania dobiegł końca! Nowy tytuł od studia Wargaming, Steel Hunters – gra z gatunku hero shooter z mechami w rolach głównych oficjalnie przechodzi w fazę wczesnego dostępu.

Steel Hunters to produkcja oparta o model F2P (free-to-play) łączy w sobie elementy gatunków battle royale i extraction, przedstawiając świat intensywnych starć mechanicznych gigantów zwanych Łowcami. Gracze na całym świecie mogą wziąć udział w zaciętych bitwach PvPvE, dążąc do spełnienia celów, dzięki którym zwiększą swój poziom, zdobędą niezbędny ekwipunek i zdominują pole bitwy.

Zobacz również: Chernobylite 2: Exclusion Zone – recenzja gry (wczesny dostęp)

Wraz z przejściem w fazę wczesnego dostępu, zespół odpowiedzialny za rozwój Steel Hunters skupi się na zbieraniu opinii i sugestii od społeczności, zwiększeniu funkcjonalności mechanik rozgrywki oraz wzbogacaniu i dopracowaniu produkcji. To kluczowy etap w drodze do zapewnienia graczom najlepszego możliwego doświadczenia z gry, zbalansowania walki i upewnieniu się, że tytuł osiągnie swój pełen potencjał na premierę. Poza poprawkami wydajności i stabilności, twórcy będą wprowadzać też nową zawartość, tworząc grę w bezpośrednim oparciu o oczekiwania społeczności.

Jesteśmy niezwykle podekscytowani mogąc oddać Steel Hunters w ręce graczy już od dziś. Na tym etapie skupimy się na pracy ze społecznością, szlifowaniu gry i zapewnieniu jej długoterminowego sukcesu. Kierowani filozofią „gracz na pierwszym miejscu” rozpoczynamy pierwszy sezon wczesnego dostępu Steel Hunters bez jakiejkolwiek monetyzacji, dając graczom możliwość pełnego oddania się rozgrywce.

– mówi Mike McDonald, Product Director

Steel Hunters
Fot. materiały prasowe (Wargaming)

W ramach wczesnego dostępu znajdą się:

  • Łowcy: graczom przyjdzie przejąć kontrolę i spersonalizować siedmiu Łowców, każdy z własnymi umiejętnościami. W ich skład wchodzą: Razorside, Heartbreaker, Fenris, Ursus, Trenchwalker, Prophet oraz Weaver. Nowy bojownik dołączy do walki już wkrótce.
  • Dynamiczne pola bitew: Łowcy będą toczyć bój i dewastować otoczenie na trzech mapach: Crimson Ridge, Maryland Heights i Stonecutter Keep.

Zobacz również: Avowed – recenzja gry. Witamy na Żyjących Ziemiach!

  • Tryb gry i progresja: Last Stand zastąpi Starfall Harvest jako główny tryb gry, uwzględniający całkowicie przebudowane drzewko umiejętności. Teraz rozwój Łowców jest uproszczony do jednego, prostego do zrozumienia drzewka wprowadzającego progresywne ulepszenia.
  • Brak resetu postępów: od 2 kwietnia, serwery gry będą dostępne przez cały czas, co oznacza brak resetu postępów. Gracze zachowają wszystkie uzyskane elementy w grze oraz doświadczenie zdobyte w trakcie wczesnego dostępu, dając im przewagę na premierę gry.
  • Przepustka bitewna: pierwsza w historii przepustka bitewna Steel Hunters wystartuje razem z wczesnym dostępem. Będzie dostępna do 29 kwietnia. W jej ramach gracze będą mogli awansować Łowców, odblokować ekskluzywne skórki czy też zdobyć szereg innych nagród.
  • Lokalizacja: Steel Hunters zostało zlokalizowane w 12 językach, w tym w polskim.

Zobacz również: The Executive: Movie Industry Tycoon – recenzja gry

Śmiałkowie mogą dołączyć do łowów już dziś na platformach:

Więcej informacji i ogłoszeń dostępne jest na oficjalnej stronie internetowej Steel Hunters pod adresem https://steelhunters.com/, a także na kanałach społecznościowych gry.


Źródło: komunikat prasowy (Wargaming)
Fot. główna: materiały prasowe (Wargaming)

Patrycja Grylicka

Fanka Far Cry 5 oraz książek Stephena Kinga. Zna się na wszystkim po trochu i na niczym konkretnie, ale robi, co może, żeby w końcu to zmienić i się trochę ustatkować.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze