Betclic został sponsorem wydarzenia Bitwy o Południe, jednej z największych imprez freestyle’owych w Polsce. To kolejne wydarzenie kulturalne, które marka obejmuje patronatem. Legalny bukmacher wychodzi poza kategorię sportową w ramach realizowanej strategii komunikacyjnej.
Zobacz również: Nullizmatyk – Zabójca Królowej – Recenzja płyty
Betclic Rap Royale był niezwykłym widowiskiem, które potwierdziło wielki potencjał drzemiący w wydarzeniach kulturowych w kontekście współpracy z zakładami bukmacherskimi. Klienci Betclic mogli obstawiać wyniki bitwy, a liczba aktywnych graczy zainteresowanych wydarzeniem, nowych rejestracji czy postawionych zakładów znacząco przekroczyła nasze wstępne założenia. Dlatego zaangażowanie w Bitwę o Południe, która jest jedną z największych i najpoważniejszych imprez freestyle’owych w Polsce, było dla nas naturalnym, kolejnym krokiem na tej ścieżce. Podobnie jak w przypadku Betclic Rap Royale, oferta zakładów na Bitwę o Południe również dostępna jest w Betclic
Polski freestyle przechodzi obecnie renesans. Na Bitwie o Południe staramy się łączyć hermetyczne środowisko zawodników ze światem szeroko pojętych celebrytów, aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Walki freestyle’owe mają ogromny potencjał zasięgowy, a dzięki wsparciu sponsorów mamy możliwość zorganizowania największych bitew w historii naszego kraju. BoP będzie dopiero drugim eventem w Polsce, podczas którego widzowie będą mogli w czasie rzeczywistym obstawiać swoich faworytów, co pozwoli im jeszcze bardziej wczuć się w klimat pojedynków „na wolno”. Zapraszam wszystkich chętnych na darmową transmisję z imprezy na naszym kanale YouTube
Zobacz również: Jaki będzie 2023 rok w muzyce?
Bitwa o Południe to już czwarte wydarzenie kulturowe sponsorowane przez Betclic w ciągu ostatnich miesięcy. Legalny bukmacher przedtem, oprócz Betclic Rap Royale, objął patronatem również FEST Festival w Chorzowie oraz SnowFest Festival w Szczyrku. W 2023 roku bukmacher planuje ogłoszenie kolejnych projektów sponsoringowych w obszarze kultury. Za aktywność w tej kategorii marka odebrała już pierwsze, branżowe wyróżnienia. Działania komunikacyjne bukmachera wokół Betclic Rap Royale nagrodzone zostały Złotym Spinaczem w kategorii „Sport, turystyka i rekreacja” oraz Kreaturą w kategorii „Influencer Marketing”. Razem z Betclic nagrody otrzymał Lech Polish Hip-Hop Festival oraz agencja Grupa Komunikacja+, która odpowiadała za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej imprezy.