Gra Aliens: Dark Descent w planie wydawniczym firmy Cenega

Cenega, oficjalny partner firmy Focus Entertainment w Polsce ma przyjemność poinformować, że do planu wydawniczego firmy trafiła gra Aliens: Dark Descent. Tytuł ukaże się 20 czerwca w pudełkach na konsole starej i nowej generacji.

W Aliens: Dark Descent dowodzisz drużyną twardych Colonial Marines, której zadaniem jest powstrzymać przerażający atak ksenomorfów na księżycu Lethe. Dowódź żołnierzami w czasie rzeczywistym podczas walk z legendarnymi ksenomorfami, pracownikami chciwej Weyland-Yutani Corporation i mnóstwem przerażających istot dotychczas nieznanych we franczyzie Obcy.

Zobacz również: 13 Drzew – Dendrologia – recenzja płyty

Przemierzaj rozległe, otwarte poziomy i likwiduj przeciwników, wydając rozkazy strategicznie i intuicyjnie – wystarczy naciśnięcie przycisku. Zachowaj ostrożność. Wrogowie dostosowują taktyki do twoich działań, a śmierć jest permanentna. Znajduj niespodziewane drogi do przetrwania. Odkrywaj skróty, twórz strefy bezpieczeństwa. Korzystaj z czujników ruchu w trwałym świecie, gdzie skutki twoich działań będą odczuwalne do końca gry.

Wybieraj skład drużyny, mając do dyspozycji różne klasy postaci. Rozwijaj i specjalizuj żołnierzy, dobierając wyjątkowe umiejętności oraz arsenał broni, zbroi i premii. Przygotuje ich to na ryzykowne misje w zdradliwym terenie. Rozwijaj bazę, w której możesz opracowywać nowe technologie i jeszcze bardziej doskonalić drużynę.

Zobacz również: Skorpion, tom 1 – recenzja komiksu

Rozważnie zarządzaj zasobami i podejmuj ryzyko strategicznie, starając się przechytrzyć najniebezpieczniejszą istotę znaną ludzkości. Czy uda ci się powstrzymać ksenomorfy, zanim będzie za późno?

  • Wejdź do wciągającego świata Obcego i staw czoła legendarnym ksenomorfom, w tym twarzołapom, pretorianom czy królowym, a także innym wrogom, m. in. zbuntowanym komandosom i zupełnie nowemu zagrożeniu, które pojawi się w Obcym po raz pierwszy
  • Dowódź strategicznie i zmieniaj taktyki drużyny w każdej misji, biorąc pod uwagę zdrowie, psychikę i zasoby żołnierzy, by uniknąć nieodwracalnych strat i załamań nerwowych]
  • Znajduj niespodziewane drogi do przetrwania w trwałym świecie, odkrywaj skróty, twórz strefy bezpieczeństwa i korzystaj z czujników ruchu, by nie dać się zaskoczyć
  • Dobieraj i rozwijaj drużyny, zaczynając aż od pięciu klas marines, z dziesiątkami specjalizacji, wyjątkowych umiejętności i broni do dyspozycji.

Zobacz również: Batman – Ziemia Jeden, tom 3 – recenzja komiksu

Krystian Błazikowski

Cichy wielbiciel popkultury. Pisanie zawsze było cichym marzeniem, które mogę zacząć spełniać. Na co dzień wielki fan Marvela, fantasy oraz horroru. Całość miłości do filmu domyka kino azjatyckie.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze