Imperium Mrówek – pierwszy zwiastun gry!

Zapowiedzi gry Imperium Mrówek, opartej na książce Bernarda Werbera pojawiły się tego stycznia. Teraz otrzymujemy oficjalny zwiastun produkcji.

Z tego co wiadomo, Imperium Mrówek zadebiutuje w 2024 roku, co jest potwierdzeniem pierwszych doniesień o growej ekranizacji powieści. Oparta na bestsellerze Bernarda Werbera gra zaoferuje strategiczne wrażenia zbliżone do kultowej sagi.

Przeżyj epickie przygody i broń swoich ziem prowadząc taktyczne i strategiczne bitwy w mikroskopijnym świecie o niewiarygodnych proporcjach. Eksploracja, strategia, konfrontacje, a także sojusz z lokalną fauną będą niezbędne, aby wyjść zwycięsko z licznych wyzwań, które na Ciebie czekają. Weź udział w exodusie skazanej na zagładę i zagubionej kolonii.

Wciel się w rolę wybawiciela mrówek, którego misją będzie poprowadzenie swojego „ludu” i odbudowanie jego własnego kąta, zapewnienie mu ochrony i dobrobytu, a także podbijanie nowych terytoriów w różnych porach roku. Weź udział w niezwykłej przygodzie – Wciel się w rolę dzielnej mrówki z widokiem z perspektywy trzeciej osoby i odkrywaj jedyne w swoim rodzaju zdolności, które pomogą Ci podczas bitew i eksploracji.

Zobacz również: Poprzednie życie – recenzja filmu. O(d)szukać przeznaczenie

imperium mrówek
Fot. Kadr z gry Empire of Ants, Steam

Gra zaoferuje intuicyjne wrażenia nowicjuszom, proponując samouczki, które pomogą w poznaniu podstaw RTS i przyzwyczajeniu się do mechaniki gry. Gra również zaoferuje stopniowy poziom trudności i dające się dostosować wrażenia dla doświadczonych graczy.

Oprócz tego produkcja zaproponuje liczne mapy osadzone w fotorealistycznym lesie francuskim, który można dowolnie zgłębiać. Spotykaj i poznawaj inne mrówki oraz mieszkańców lasu podczas swojej przygody i wchodź z nimi w interakcje.

Zobacz również: Venom. Tom 4 – recenzja komiksu

imperium mrówek
Fot. Kadr z gry Empire of Ants, Steam

Ponadto silnikiem jest tu Unreal Engine 5, umożliwiający przekroczenie granic fotorealistycznych efektów na roślinach i dzikiej przyrodzie. Na dodatek narracja zmieniająca się w rytm pór roku – Gra zaoferuje narrację biegnącą z rytmem pór roku, a środowisko i mechaniki gry będą się do nich dostosowywać. Oprócz tego różnorodność kontrastów w ciągu dnia i adaptacja – Mapy gry będą ulegać zmianom w zależności od pory dnia (dzień, noc, świt i zmierzch).

Źródło obrazka wyróżniającego i opisu: Steam

INSTAGRAM
https://www.instagram.com/popkulturowcy.pl/
Jakub Kwiatkowski

Grafik i ilustrator, który stara się z tego żyć. Jak to w życiu studenta, bywa różnie, więc z miłości do popkultury przekładam też swoje wrażenia na teksty.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze