Aloft wystartuje we wczesnym dostępie już 15 stycznia

Wszystko może być podniebnym okrętem… nawet dryfująca w powietrzu wyspa.

Funcom i Astrolabe Interactive Inc. ogłosili dziś, że Aloft, kooperacyjny sandbox-survival osadzony w podniebnym świecie dryfujących wysp, trafi do graczy we wczesnym dostępie już 15 stycznia 2025 roku. Wersja demonstracyjna gry była jednym z najchętniej sprawdzanych tytułów podczas czerwcowego Steam Next Fest. Gracze wersji demonstracyjnych Aloft docenili na przestrzeni rozwoju tytułu przede wszystkim bezkresny, podniebny świat. W tej krainie każda napotkana dryfująca wyspa może stać się okrętem – wystarczy wyposażyć ją w ster, żagiel i inne elementy, które pomogą okiełznać wiatr!

Zobacz również: Dead Island 2: Straż Sąsiedzka – recenzja trybu. Zombie tower defense

Ciesz się spokojem tworzenia podniebnego statku, satysfakcją z oczyszczania zepsutych ekosystemów dryfujących wysp i przeżywaj emocjonujące wyprawy na niespokojnym niebie – wszystko po to, aby odkryć tajemniczą przeszłość, która ukształtowała świat Aloft. Każda podróż to nowe nasiona do sadzenia, zwierzęta do hodowli i kolejne elementy starożytnej technologii, niezbędnej do rozwoju. Stawiaj czoła żywiołom samodzielnie lub połącz siły z maksymalnie 8 graczami – każdy z nich może dysponować własnym okrętem, a wspólnie możecie stworzyć prawdziwą podniebną wioskę.

W ramach wczesnego dostępu Aloft będzie rozwijane o kolejne mechaniki rozgrywki, biomy czekające na odkrycie, a także nowe wyzwania, przedmioty i wiele więcej.

Zobacz również: Kvark – recenzja gry. Utíkej, soudruhu!

Tytuł wejdzie w fazę wczesnego dostępu 15 stycznia 2025 roku – aby być na bieżąco z nowościami w Aloft zachęcamy do dodania gry do listy życzeń na Steam. Darmowa wersja demonstracyjna jest już dostępna TUTAJ!


Źródło: komunikat prasowy (better gaming agency)
Fot. główna: materiały prasowe (better gaming agency)

Patrycja Grylicka

Fanka Far Cry 5 oraz książek Stephena Kinga. Zna się na wszystkim po trochu i na niczym konkretnie, ale robi, co może, żeby w końcu to zmienić i się trochę ustatkować.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najpopularniejsze
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze